HTML

munkácsy

minden pasi f*sz. legalábbis nagyon úgy tűnik. vagy szar a mintavétel, vagy valami hülye kísérlet nyulai vagyunk. de már nem vicces... "nem vagyunk fapinák, az a baj"

Friss topikok

  • Titany Black: :DDDDDDDD (2011.04.21. 14:24) amikor anyuci leoffol
  • Titany Black: LOL (2010.04.09. 14:14) így kéne...
  • Titany Black: hihihi :) (2010.04.09. 14:08) TF, buzi-e vagy?
  • Kettőezernyolv: Konvenciók? Nyílván én élek akkor rossz helyen, de szerintem nagy részük máig független a kapcsola... (2008.05.17. 21:24) egyedül
  • Rippl-Rónai: Hát írnék én, ha lenne hozzáférésem a bloghoz... :( (2008.04.11. 22:28) Van-e szándék?

miért mindig mi....

2008.02.15. 15:45 miss mazo

énnemtudom

ÉNNEMTUDOM, hogy én vagyok-e túl csökkent értelmű, vagy a pasik túl bonyolultak, DE.
adott egy tök édes srác, akivel első találkozáskor kurvajót dumálunk, kábé mintha ezer éve ismernénk egymást, úgy viselkedünk, már-már nyeregben érzem magam, amikor beközli, hogy ő most akkor megy haza a barátnőjéhez. "nagyot koppan s aztán elhallgat" - mondja a költő, jól van, hát van ilyen, hogy ilyen lúzer vagyok, tulajdonképpen meg se lepődöm a dolgon, hogy az első fiú, aki nekem bejön és akinek azért látszólag én is, kapcsolatban él.
bele nyugszom a dologba, de egy pár hete felvettük a kapcsolatot egy igen népszerű azonnali üzenetküldő programmal, ahol hát khm... szóval érdekes dolgokról beszélgetünk érdekes módon, mennek a célozgatások meg az utalgatások, hogy mi majd mikor meg hol meg mit fogunk csinálni meg különben is xy barátnőm biztos nem oylan szép, mint én, nekem meg kerekedik közben a szemem, hogy MOST MI VAN???? öcsi, akkor most nem arról van szó, hogy neked nőd van vagy nincs vagy most csak húzod az agyam talán?
szóval most ezek mennek meg a bárányfelhők, a srác továbbra is tolja a célozgatásait, de lassan már azt se merem elhinni, amit kérdez...
nem baj, nem is érdekel már, csak mégiscsak bassza a csőröm, hogy talán itt a lehetőség, és erre meg itt megy a faszalgás...
este úgyis iszunk, majd felhívom részegen. legfeljebb később letagadom.
:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkacsy.blog.hu/api/trackback/id/tr99340540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Marple 2008.02.15. 16:14:13

HmHm,

Ilyen az ha a pszeudokontingenciális együttható keveredik a kognitív disszonanciával és együtt a kispöcs felé konvergálnak.

süti beállítások módosítása