HTML

munkácsy

minden pasi f*sz. legalábbis nagyon úgy tűnik. vagy szar a mintavétel, vagy valami hülye kísérlet nyulai vagyunk. de már nem vicces... "nem vagyunk fapinák, az a baj"

Friss topikok

  • Titany Black: :DDDDDDDD (2011.04.21. 14:24) amikor anyuci leoffol
  • Titany Black: LOL (2010.04.09. 14:14) így kéne...
  • Titany Black: hihihi :) (2010.04.09. 14:08) TF, buzi-e vagy?
  • Kettőezernyolv: Konvenciók? Nyílván én élek akkor rossz helyen, de szerintem nagy részük máig független a kapcsola... (2008.05.17. 21:24) egyedül
  • Rippl-Rónai: Hát írnék én, ha lenne hozzáférésem a bloghoz... :( (2008.04.11. 22:28) Van-e szándék?

miért mindig mi....

2008.04.25. 22:21 jackie b

így kéne...

Szóval, egyszer a feleségemmel bementünk a városba, és bepillantottunk
egy kis üzletbe. Öt percet sem voltunk benn, és kijövetkor láttuk ám,
hogy egy közterület fenntartó írja vadul a büntetőcédulát. Már éppen
rakta volna bele a kis kék zacskóba, amikor odaértünk, és
megszólítottam: "Ne szívass már, köcsög, mi lenne, ha egyszer
tekintettel lennél egy idős állampolgárra is..." - de csak szerelte be
de csak szerelte be
az ablaktörlő alá az üzenetét.

Akkor lerohadtfasiztáztam, mire lila lett a feje, és írt még egy
feljelentést, hogy a gumik is kopottak. Még le is fényképezte őket.
Ezután szarjankónak neveztem. A feje még lilább lett, a másik üzenetet
is beerőltette az ablaktörlő alá, és elkezdett írni egy harmadikat, a
fene tudja miről. Akkor lebuzispicliztem. És ez így ment vagy húsz
percig. A közterületes feje egyre lilult, a kék borítékok egyre
szaporodtak.
Mindez egyáltalán nem zavart engem és a feleségemet. Mi ugyanis busszal
jöttünk be a városba. Minden napra kitalálunk valami izgi kis kalandot,
hogy ne teljenek annyira unalmasan a napjaink. Nagyon fontos ez a mi
korunkban."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkacsy.blog.hu/api/trackback/id/tr99442392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása