HTML

munkácsy

minden pasi f*sz. legalábbis nagyon úgy tűnik. vagy szar a mintavétel, vagy valami hülye kísérlet nyulai vagyunk. de már nem vicces... "nem vagyunk fapinák, az a baj"

Friss topikok

  • Titany Black: :DDDDDDDD (2011.04.21. 14:24) amikor anyuci leoffol
  • Titany Black: LOL (2010.04.09. 14:14) így kéne...
  • Titany Black: hihihi :) (2010.04.09. 14:08) TF, buzi-e vagy?
  • Kettőezernyolv: Konvenciók? Nyílván én élek akkor rossz helyen, de szerintem nagy részük máig független a kapcsola... (2008.05.17. 21:24) egyedül
  • Rippl-Rónai: Hát írnék én, ha lenne hozzáférésem a bloghoz... :( (2008.04.11. 22:28) Van-e szándék?

miért mindig mi....

2008.02.23. 14:52 miss mazo

a jampecok a chevroletben agyba-főbe nyomják a dudát

hát gyerekek, ez a jampiparty csütörtökön igen erősen odabaszott.
pedig akkor én még azt hittem, hogy tök lájtos volt, kicsit berúgtunk előtte, aztán jóléreztük magunkat és egymást is... de minél több emberrel beszélek, annál inkább rájövök, hogy ez egy iszonyat zúzós buli volt :D
például én egészen ma délig azt hittem, hogy nem csináltam fényképeket a buliban, erre ma bekapcsolom és van vagy 30 kép, amin jobbra-balra pózolunk fiúkkal, lányokkal, egymással... és ami a legjobb, hogy még így se emlékszik senki, hogy fényképeztem volna :D
de ez még mindig a lájtosabb része a dolognak. a durvaság ott kezdődik, hogy én teljesen biztos voltam benne, hogy egy bizonyos illetővel nem smároltam, csak beszélgettünk, majd tegnap előkerült nála egy állítólag kompromittáló fénykép... na akkor erősen elbizonytalanodtam, hogy talán mégis... tulajdonképpen nem lepődnék meg rajta, tekintve, hogy nem ő volt az egyetlen ilyen személy csütörtök este az olofban :D viszont megnyugtatott, hogy ketten együtt se tudtuk kitalálni, hogy vajon tényleg megtörtént-e a dolog avagy sem. :D

minden jó, ha vége jó, sajnos a zsák huszast nem sikerült rendeltetésszerűen használnom, de AMI KÉSIK, NEM MÚLIK.
mint ahogy a péntek esti programom sem, amit majd a közeljövőben bepótolnom illene, de még nem tudom, hogy kell-e ez nekem megint, hogy ugyanonnan folytassam, ahol egy éve abbahagytam...
persze most egész más irányba...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkacsy.blog.hu/api/trackback/id/tr19351415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása