HTML

munkácsy

minden pasi f*sz. legalábbis nagyon úgy tűnik. vagy szar a mintavétel, vagy valami hülye kísérlet nyulai vagyunk. de már nem vicces... "nem vagyunk fapinák, az a baj"

Friss topikok

  • Titany Black: :DDDDDDDD (2011.04.21. 14:24) amikor anyuci leoffol
  • Titany Black: LOL (2010.04.09. 14:14) így kéne...
  • Titany Black: hihihi :) (2010.04.09. 14:08) TF, buzi-e vagy?
  • Kettőezernyolv: Konvenciók? Nyílván én élek akkor rossz helyen, de szerintem nagy részük máig független a kapcsola... (2008.05.17. 21:24) egyedül
  • Rippl-Rónai: Hát írnék én, ha lenne hozzáférésem a bloghoz... :( (2008.04.11. 22:28) Van-e szándék?

miért mindig mi....

2008.05.30. 16:01 RipplRonai

Anya, kezdődik...

Eddig boldogan fürödtem a fiatalságomban, mondogattam, hogy semmiről nem vagyok lekésve, és jót kuncogtam a munkatársaimon, akik így a 30 körül munkaidőben wiwen lógva felcsattantak, hogy nem igaz, ez a régi barátnőm is lebabázott.
Eddig.

Merthogy már nálam is kezdődik.
Azt inkább nem tartottam követendő példának, hogy áltis barátnőm 16 évesen megszülte a lányát azt sem tudva, hogy kitől, és lassan suliba adja.
Mivel tudtam, hogy nagyon különböző életet választottunk, akkor sem éreztem, hogy paráznom kéne, amikor ki tudja hanyadik koszorúslánykodásom után régi barátnőm nem sokkal gömbölyödni kezdett, és jött az első és eddigi egyetlen pasijától a kölök. (Akit mellesleg már nagyon illene megnéznem, mert már lassan rámköszön, ha ilyen tempóban jutok el lecsekkolni)

Na de hogy most már a gimis osztálytársak is családalapítgatnak, az nekem új. Ráadásul a jövő hónapban szülve. A szexésnyújork stílusú találkozásaikról ismert klikkről készült fotó láttám kerekedett a szemem a kerekedő pocak láttán.

És most meg vagyok zavarodva. Én eddig úgy voltam vele, hogy most élek csak igazán. Meg így 30 körüli munkatársakkal körülvéve úgy éreztem, hogy nem is kell sietni sehova, ez az én pillanatom, még annyi minden áll előttem, még annyi minden látni-, csináln és éreznivalóm van.
De most pillanatnyilag nemtom.
Most akkor mi van?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkacsy.blog.hu/api/trackback/id/tr4495216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása