HTML

munkácsy

minden pasi f*sz. legalábbis nagyon úgy tűnik. vagy szar a mintavétel, vagy valami hülye kísérlet nyulai vagyunk. de már nem vicces... "nem vagyunk fapinák, az a baj"

Friss topikok

  • Titany Black: :DDDDDDDD (2011.04.21. 14:24) amikor anyuci leoffol
  • Titany Black: LOL (2010.04.09. 14:14) így kéne...
  • Titany Black: hihihi :) (2010.04.09. 14:08) TF, buzi-e vagy?
  • Kettőezernyolv: Konvenciók? Nyílván én élek akkor rossz helyen, de szerintem nagy részük máig független a kapcsola... (2008.05.17. 21:24) egyedül
  • Rippl-Rónai: Hát írnék én, ha lenne hozzáférésem a bloghoz... :( (2008.04.11. 22:28) Van-e szándék?

miért mindig mi....

2008.02.29. 00:15 miss mazo

valaki mondja meg...


szerencsére annyira ráérek mostanában, hogy van egy csomó időm gondolkodni mindenféle okos és annál kevésbé okosabb dolgokon.
rájöttem például, hogy engem nem lehet szeretni. próbálom itt szidni a pasikat, amiért faszkalapok meg elhagynak mindenféle fapinákért, de igazából már nem is csodálkozom.
azt hittem, hogy azért nincs nekem egy normális kapcsolatom, mert túl válogatós vagyok. de aztán ha jobban belegondolok, annyira nem is, sőt az utóbbi években minden úgymond kapcsolatom úgy indult, hogy ebből lehet valami, és nem én szakítottam, hanem engem dobtak. tehát mégiscsak engem nem lehet szeretni...

ne menjünk vissza teljesen a legelejére, mert az első kapcsolatom annyira szánalmas volt, hogy kár szót fecsérelni rá. ha kicsit továbbmegyünk az első komolyabb dologig, ott már látszik, hogy nem működik a dolog, ezt az is mutatta, hogy egy év alatt többször is megpróbált megszabadulni tőlem, aztán végül talált nálam egy jobbat egy paripaarcú szépség személyében. 1:0 oda.
innentől kezdve jött két és fél év gyakorlatilag egyedüllét, ami alatt mindeössze két normálisabbnak mondható dolog volt - ezt úgy értem, hogy mindkettőnél úgy éreztem, hogy igen, most sikerülni fog, meg tudnám szeretni. aztán az egyik két hét után szakított valami hülye indokkal, a másik pedig mindössze egy hétig tartó fergeteges kapcsolat után a szigeten nyögte be, hogy "NINCS MEG BENNED AZ A PLUSZ". igen, köszönöm, ez kurvára jólesett az önbizalmamnak, tehát ő is bebizonyította, hogy egy senki vagyok, akiben még az a plusz sincs meg, amit szeretni lehet. 3:0, én már a padlón.

végezetül pedig vegyük a kissé aktualitását vesztett dolgot, ami végképp azt mutatja, hogy akármennyire jófej vagyok mindenkivel, haverokkal, vele, nem balhézom, nem nyavalygok, igazából már nem is tudom hova fényezni magam... de mégse kellek, mégse lehet belém szerelmesnek lenni, mégis más kell, mégse elég, ha mindent beleadok, ha belehalok is, újra. és ez az én nagy katasztrófám, hogy itt vagyok állítólag szépen, állítólag okosan, állítólag egy kurvajó élettel, bármit el tudok érni... és ezen az egy kibaszott dolgon mégis borul az egész.

valaki mondja meg, mit rontottam el.
valaki...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkacsy.blog.hu/api/trackback/id/tr10358871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

. 2008.03.16. 16:12:12

ha neked masok "bizonyitjak be" hogy nulla vagy, akkor csakis te tehetsz rola, megis erdemled...

miss mazo 2008.03.16. 16:15:35

még mindig jobb nullának lenni, mint nem tudni helyesen írni :D
süti beállítások módosítása